Los Angeles’ta yangın felaketi bir haftadır devam ediyor
Los Angeles İtfaiye Departmanı (LAFD), Boyle Heights bölgesindeki depolama tesisinde bir hafta önce çıkan yangının halen kontrol altına alınamadığını açıkladı. LAFD Şefi Jaime Moore, tesisin mimari yapısı ve soğuk depolama raf sistemleri nedeniyle ekiplerin yangına yalnızca dışarıdan müdahale edebildiğini belirtti. ABC News’ün haberine göre Moore, çöken çatının yüksek rafların üzerine oturduğunu ve bunun itfaiyeciler için son derece tehlikeli olduğunu söyledi. Haberlerimizi Google’da Takip Edin En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin. Google’da tercih edilenkaynak olarak ekleyin Tesiste yaklaşık 38,5 milyon kilogram dondurulmuş gıda bulunduğunu dile getiren Moore, yangının başlamasının ardından bölgede yaşayanlara evlerinden çıkmama uyarısı…