Gümüşhane Yöresel Pestil ve Dubai Çikolatası Birleşerek E-Ticarette Patlama Yarattı
Gümüşhane’nin coğrafi işaretli ürünü pestil, Dubai çikolatasıyla buluşarak e-ticaret dünyasında büyük bir başarı elde etti. Yöresel lezzetleri Türkiye ve dünya ile buluşturan firma, yeni ürünüyle talebe yetişmekte zorlanıyor.
2016 yılından itibaren geleneksel ürünleri e-ticaret platformunda sunarak tanıtan firma, pestil ve popüler Dubai çikolatasını bir araya getirerek benzersiz bir lezzet ortaya çıkardı.
Firmanın sahibi Mustafa Akbulut, inovatif ürünlerinin uluslararası arenada Gümüşhane’nin tanıtımına katkı sağladığını belirterek, ürünlerine ilgiyi artırdıklarını ifade etti.
Akbulut, yapılan ar-ge çalışmaları sonucunda dünya çapında talep gören Dubai Çikolatası ve Gümüşhane’nin coğrafi işaretli pestilini birleştirdiklerini ve tanıtım sonrasında büyük bir ilgiyle karşılaştıklarını söyledi.
“Yoğun Talepler Karşısında Yetişmeye Çalışıyoruz”
Pestille hazırlanan muska ürününü, çikolatayla kaplayarak farklı bir tat oluşturduklarını belirten Akbulut, “Duyurularımızın ardından taleplerimizde patlama yaşandı. Şu anda taleplere yetişmeye çalışıyoruz. Ürünlerimizle ilgili olumlu geri dönüşler almayı umuyoruz. Dubai Çikolatası Türkiye’de büyük ilgi görmüş, biz de bu popülerliğinden faydalanmaya çalışıyoruz. Pestilimizi bu çikolata ile birleştirerek farklı bir lezzet oluşturduk. Çok olumlu talepler ve geri dönüşler alıyoruz. Çalışmalarımıza devam ediyoruz” dedi.
“Pestil ve Çikolatayı Bir Araya Getirdik”
Gümüşhane’nin coğrafi işaretli pestilini, Türkiye’de popüler olan Dubai çikolatasıyla birleştirmenin doğru bir hamle olduğuna vurgu yapan Akbulut, “Dubai çikolatası Türkiye’de çok talep gören bir ürün. Biz de buna Gümüşhane pestilini katarak farklılık yaratmaya çalıştık. Ürünümüz sadece çikolata değil, pestile sürülerek elde edilen bir lezzet. İki farklı çeşitle satış yaparak büyük ilgi topladık. ‘Dubai’ adını verdiğimiz Antep fıstıklı çeşidi ve Gümüşhane Muskası olarak sunduğumuz fındıklı çeşit, müşterilerimizden yoğun ilgi görüyor” şeklinde konuştu.
Akbulut, firmanın kuruluşunda 8 ürünle yola çıktıklarını ancak günümüzde ürün çeşitliliğini 23’e çıkararak hizmet verdiklerini belirterek, “Başlangıçta 8 çeşit ürünümüz vardı fakat şimdi 23 farklı ürünle hizmet sunuyoruz. Müşteri taleplerine göre ürün çeşitliliğimizi artırarak pozitif dönüşler aldık. Türkiye genelinde yaygın olan bir hizmet veriyor, yurt dışına da ürün gönderiyoruz. Her türlü talebe karşılık vermeye çalışıyoruz” dedi. – GÜMÜŞHANE